Tisuće vjernika na Veliki petak slijevaju se u tri mjesta filipinske pokrajine Pampange gdje prisustvuju tradicionalnom razapinjanju na križ i prethodnom bičevanju, koja se u ondje održavaju u spomen na Muke Gospodnje.
Najmanje 60.000 vjernika i znatiželjnika ove je godine prisustvovalo krvavim ritualima u nekoliko manjih mjesta Pampange, od Manile udaljenih sedamdesetak kilometara. Unatoč osudama filipinskih biskupa raspinjanje na križ u ovom je dijelu Filipina tradicija koja traje već desetljećima.
Ulicama San Fernanda, glavnog odredišta turista i domaćeg stanovništva, od jutra su prolazili bosonogi pokajnici s kukljicama na glavama bičujući se pritom po leđima užetima sa završecima od komadića stakla i bambusa. Ostali u procesiji nosili su velike drvene križeve, prenosi HRT.
Osamdeset posto stanovnika Filipina čini katoličko stanovništvo, a Uskrs je najveći vjerski blagdan u toj zemlji. Vjeru su baštinili od španjolskih osvajača. Dobrovoljna razapinjanja na Filipinima su najekstremniji iskaz religijske predanosti, a Katolička Crkva protivi se takvom obilježavanju Uskrsa.
Najmanje 60.000 vjernika i znatiželjnika ove je godine prisustvovalo krvavim ritualima u nekoliko manjih mjesta Pampange, od Manile udaljenih sedamdesetak kilometara. Unatoč osudama filipinskih biskupa raspinjanje na križ u ovom je dijelu Filipina tradicija koja traje već desetljećima.
Ulicama San Fernanda, glavnog odredišta turista i domaćeg stanovništva, od jutra su prolazili bosonogi pokajnici s kukljicama na glavama bičujući se pritom po leđima užetima sa završecima od komadića stakla i bambusa. Ostali u procesiji nosili su velike drvene križeve, prenosi HRT.
Osamdeset posto stanovnika Filipina čini katoličko stanovništvo, a Uskrs je najveći vjerski blagdan u toj zemlji. Vjeru su baštinili od španjolskih osvajača. Dobrovoljna razapinjanja na Filipinima su najekstremniji iskaz religijske predanosti, a Katolička Crkva protivi se takvom obilježavanju Uskrsa.